Middag!

Nu förbereds middagen! Grillat och potatissallad med div godsaker. I kväll blir det en mys kväll i lugn och ro.Fick främmande i går av grannen och bror och sambo till en annan granne, det var ett mycket trevligt och glatt sällskap och vi hade riktigt trevligt. I dag har barnen varit med sin farmor i byske och hälsat på sina kusiner och kompisar. Nu är de helt utslagna! Jens har fått slöa hela dagen medan jag jobbat och stått i. Nu är det bara fem pass kvar till semestern, vad jag längtar. Då ska vi packa och snart styra kosan till svensbyn. Husbesiktningen ska göras på tisdag, så går allt som det ska blir vi inte kvar här länge. Men jag kommer att sakna min underbara granne och vän Linda. Fastän vi kommer att fortsätta träffas så kommer det att kännas konstigt att inte ha henne så nära som jag har nu. Kanske ska ned till älven för att fiska och plocka blommor! Tar cyklarna dit och stannar nog på lekparken så barnen får leka av sig lite. Ha det gott så länge!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0