Kvällspass!

Det är skönt att jobba kväll de här dagarna före semestern. Det är ganska lugnt, och många sköna promenader. Det kan vara skönt att släppa hemmets sysslor och tänka på ngt annat en stund. Ganska lyxigt med andra ord, behöver inte tänka på ngn middag mm. bara min egen som jag dessutom äter i lugn och ro. Är det ngn som spiller är det bara jag och det vill jag påstå händer ganska sällan. Jag tror att det blir cykeln på jobbet, beror lite på vädret. Tror fortfarande i bland att jag är gjord av socker eller så är jag bara mkt lat och bortskämd med bilen! Haha! Nä nu ska jag avrunda med att dricka en kopp kaffe innan jag åker, i kväll blir det uppdatering.Ska då även lägga ut lite fler bilder. Ha det bra så länge! Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0