Ja ja...

...ja du överträffade verkligen dig själv nu. Du fick verkligen till det senaste inlägget. Om det var den saken det hade handlat om hade jag kunnat svälja min stolthet och medgett att du har rätt men det handlar ju inte om det. Nu vill jag bara klargöra vissa saker för folk som inte förstår. Vi har aldrig utgjort ett hot mot din familjeidyll (det klarar du så bra själv) Vi har aldrig förstört eller velat förstöra ngt för er. Jag har alltid varit ärlig och sagt vad jag tycker och tänker om dej. Vår situation är vår den behöver du inte engagera dig i och den bör defenitivt inte finnas på din blogg. Du kan fortsätta vara arg, smutskasta, använda din släkt som ryggrad, men för mig blir du bara svagare, löjligare och mer betydelselös. DU vet vad detta handlar om, men det är såklart ingen som får veta det, eller hur? VI har bett DIG lämna OSS i fred ett X antal gånger och i vårt tycke skulle du ha gjort det för mkt längesedan. Så fortsätt du att glatt leva ditt liv men se då till att du lever DITT! Linnea!


Kommentarer
Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-23 @ 22:58:01
URL: http://idabom.blogg.se/
Ämmii

LÄS MIN BLOGG ;)

2009-06-23 @ 22:58:08
URL: http://lemondream.blogg.se/
C A T T I S . G U S T A F S S O N

fin blogg :)

2009-06-23 @ 23:02:13
URL: http://hejcattis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0