Helgen närmar sig!!!

Tack och lov närmar sig den välförtjänta helgen, det är väl aldrig skönare att ta helg när man jobbat!
Jag har för första gången på flera år inte bestämt vad jag ska göra i helgen, faktiskt är det så att jag bestämt mej för att inte göra något alls. Bara slappa och mysa och göra sånt som jag tycker är roligt.Faktum är då att jag har bestämt något och totalt misslyckats med mitt löfte. Det kommer nog att bli lite korvgrillning, goda middagar och lite utrensning av sitt sparade sortiment. Blir att sortera ut mkt nu innan flytten, rensa ut saker som man inte gillar och sånt man längre inte använder. Det blir skönt.Nu är Torsdags kvällen snart slut och jag likaså! Nu ska jag sluta mina ögon och altför snabbt öppna dem, men dock då till en härlig Fredag morgon, innan jag sluter de två gröna så blir det att skämma ut dem med lite bra tv.

Sov Gott!!

Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0