Visst........

...är det skönt att stiga upp alldeles ensam och få dricka sitt kaffe och bara höra tystnaden. Allas dröm för en trevlig morgon, men för hur länge? Jag dricker mina koppar kaffe i lugn och ro tillsammans med tystnaden, men så snart jag har gjort det skriker min kropp efter att få säga godmorgon till mina gosebarn, se hur de med morgonrufsigt hår och röda kinder  vingligt tar sig upp ur sängarna för att med ens fråga med hes röst "vad ska vi göra i dag"
Alla sover fortfarande! Men jag hör hur flickorna börjar skruva på sig i sina sängar jag ger dem ca 5 min innan de är uppstigna!

Puss på er mina älskade barn!
Det är ni som gör mornarna härliga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0