Vilat!!

Jag dukade undan efter middagen och blev så otroligt trött, la mig ned i Kevins säng för att försöka komma i håg att jag fortfarande har semester. Jo inte helt konstigt somnade jag och har sovit som en klubbad säl i två timmar medan min älskade och snälla man släckte lampan och stängde dörren om mig och sedan fortsatte att bära saker. Här blir det otroligt fint och mysigt om jag inte redan nämnt detta, barnen njuter av den stora tomten och vi njuter likaså! I natt har vi sovfrämmande av Ebba, väskan står så fint packad i hallen, de är ute och alla barnen har spelat boule, nu leker Milla och Ebba ngt i skogsdungen och snart ska de in för lite lördagsgodis och en film. Jag och Jens fortsätter med att packa upp! I dag blir det ostbricka till det (vårat lördagsgodis) =) Det har vart en bra dag och jag hoppas på en mysig kväll! Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0