Vackert väder!

Det blev ett kanonväder i dag ialla fall, hoppas att det håller i sig till i kväll då vi ska ut och grilla.
I dag har vi vart och köpt en stege till poolen innan det skulle hända en olycka.
Sitter ute i solen och tittar på de badande barnen, i kväll ska jag ta mitt premiärdopp, dock väntar jag till att solen värmt upp den ordentlig. =)

Jens ska åka i väg in till stan och hämta Antons cykel så de kan cykla lite.
Nu är det min sista semestervecka, ursch!! Det går alldeles för fort! Men men så är det.
Nu får man passa på att vila upp sig och inte ha för många måsten som det lätt blir under semestern.
Katten Myran verkar veta att jag ska borsta hennes tänder för hon har inte syntes till ännu iaf, kanske bygger hon en mus
Kyrkogård någonstans =/
Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig!


Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0