Ut igen!

Nu går vi ut och pysslar igen och fortsätter med kojbygget, mycket mysigt har vi det.
Här är det lugn och ro vill jag lova.
Vi har nyss ätit middag. Jens har vilat en stund efter sin traumatiska upplevelse med tanden, som fortfarande sitter kvar men som uppträder lite mer hövligt mot honnom än tidigare.

När jag klagat så mkt över tvätten vill jag uppdatera att jag fått undan en hel del nu så pass att jag känner mig riktigt nöjd.
Det blev inget Öjebyn för oss i dag men i morgon desto mer, tror att mamma ska få sköta barnen medans vi är där.
Lördag blir det ju inget eftersom att vi befinner oss på bröllop hela dagen och eftersom att det blir bröllopsfest sedan lär vi inte vara i Öjebyn söndag heller. Men förhoppningsvis kommer vi att hinna det mesta i morgon.


Nej nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, men som ni vet dröjer det inte länge innan nästa uppdatering! =)


Linnea!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0