Tar aldrig slut

Pojkarna hoppar fortfarande studsmatta efter korv och pinnbröd, Kevin är jätte glad för att Anton är här. Snart ska de in och tvätta av sig sedan  dyka ned i säng. Jag är så trött och har en fruktansvärd värk i axlar och nacke, det började som vanlig värk så som jag haft tidigare, sen fick jag huvudvärk på vänster sida av huvudet och bakom vänster öga. Sen blev det fruktansvärt kallt bakom nacken och ned mellan skuldrorna, så fort jag lyfter armarna så gör det fortfarande ont på ena sidan av huvudet och bakom ögonen.



Vi skickade Anton och Kevin ned på affären i dag för att köpa lite korv att grilla, tyckte att det skulle vara roligt för dem att fara själva. Pojkarna kommer hem med en plastkasse fylld med 1,7kg Piteortens falukorv!
Oj! Vilken god korv ni köpt ;) Nu kan vi grilla ett tag ;)
De tyckte självklart att de fullföljt sitt uppdrag, och visst gjorde dom ju det =)

Tittar ut genom köksfönstret och ser att killarna och Jens klättrat upp på vinden till bagarstugan, ojoj! måste gå och se så att går bra!

Ps.
Undra om Jens tog med sitt racket utifall att!! Hahaha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0