Nya krafter!

Jag skulle vila en stund och lägger mig, somnar och sover som en stock i två timmar. Har fått tillbaka mina krafter och det känns som att benen bär mig igen hahaha! Efter flytt, städ och bröllopsfest på två veckor har jag känt mig så orkeslös och trött. Men nu då jag vaknade kände jag mig faktiskt pigg!

Milla och Filippa har plockat några omogna blåbär på tomten och ni kan tro att de var malliga! Kevin har vart med sin kompis som bor en bit härifrån men är nu hemma och klurar på ett data spel tillsammans med sin morbror Anton. Snart ska alla få följa med ut och grilla lite korv och marhsmellows. Tror att jag ska ta golven i kväll då barnen lagt sig, men det får man se.

I morgon hoppas vi på besök från ett par nya Volvoägare! Det ska bli skoj att se deras super nya fina bil!
Ska baka en "kladdis" till i morgon.

Nu ska jag gå och hinna göra lite nytta i dag iaf.


Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0