Lite tid över....

Nu håller vi på att rusta oss för bröllop samtidigt som vi säljer soffor, packar åt barnen, äter frukost mm. Det är i vanlig ordning den bristande framförhållningen som gör sig påminnd, När vi är klara åker vi in till stan och byter en orealistisk dröm, i form av ett tyg stycke mot en mer realistisk skapelse och självklart en sorlek större.

Nu slurpar jag mitt morgonkaffe för att sedan limma in lite löshår! Är fortfarande lite osäker på detta eftersom att det blir både varmt och besvärligt med allt hår!
Jag och Jens pysslade här ute i går, vi svettades och slogs med myggor! Det blir fantastiskt roligt att vara barbent till klänningen i dag, man kan tro att jag lider av böldpest.
Värst var då en mygga bet mig på höger sida av överläppen, det såg väldigt egendomligt ut, skulle själv påstå att jag liknade en plågad Rosing. Men som tur är så har svullnaden gått ned helt i dag men det känns fortfarande underligt.


Nu är det bara att fortsätta!!
Ha en skojslig dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0