Levande!

Känner mig betydligt mer levande i dag än i går. Det blev en mkt trevlig fest med senare utgång. Vi besökte kalles och åkte lite bil för att avsluta runt kl 02.30.
Det är skönt att det inte blir sådana här kvällar så ofta, man orkar inte på samma sätt nu som förr!
Men roligt hade vi det och träffade många roliga människor.
Dock blev det en mkt lugn dag i går med tv tittande och snaskätande. Barnen var glada att vara hemma men hade haft en trevlig dag med sin farmor och Stefan, de hade så mkt att berätta då de kom hem.
I dag åker vi i vanlig ordning till Öjebyn för att städa huset, på onsdag ska det vara klart för då lämnar vi över nycklarna till de nya köparna, så nu blir det en kraftansträngning för att sedan kunna ta det lugnt.
Så nu häller jag i mig mitt kaffe och tar tag i denna dag också!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0