Kan inte hitta kameran =(

Kan inte hitta kameran och hur frustrerande är inte det? Den gömmer sig nog i ngn kartong, den stora frågan är bara vilken?
Det finns en hel del ouppackat fortfarande sådant som man inte riktigt vet vart det hör hemma och därför drar sig för att packa upp. Tids nog dyker den väl upp.


Jens fick en tid 15.30 så i denna stund har han säkert mindre ont av bedövnings sprutan. Han kommer nog hem med en tand mindre och en gladare min. Har nog aldrig sett honnom ha så ont sedan blindtarmen.
Jag har legat och vilat en liten stund, det kan man göra när man har världens gulligaste barn som leker prinsess lekar på sitt rum och absolut inte vill bli störda.
Pojkarna är ute och hoppar studsmatta och roar sig!


Har lika ont i dag men strålningarna mot huvudet och ögat är borta iaf, men nacken blir bara värre. Det är nog dags att på allvar ta tag i någon slags träning, men som alltid skjuter jag fram det till hösten. Måste passa på att njuta medan jag ingen våg äger! Kanske aldrig heller köper ngn ny!
Saken blir inte bättre av att jag genomlider min kvinnliga vecka fy och blä.
Vädret blir inte heller bättre, och humöret följer absolut dess omslag.
Nu har mina prinsessor lagt klart några vackra pärlbrickor som prinsessmamman måste komma och sryka innan det händer någon tråkig olycka!



Sol sol kom tillbaka! Jag ska aldrig igen klaga!
Det är ett löfte!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0