Hemma

Nu är man hemma och har precis ätit en mycket god middag.
Sitter och slörpar kaffe och är glad över att ha kunnat njuta av det fina vädret trots att jag har vart på jobbet.
Barnen är ute och leker så jag och Jens njuter av en lugn stund.
Helgen närmar sig men vi har inget planerat ännu, kanske skulle prova att bara ta det lugnt. =)
Är vädret bra så blir det nog att fara med barnen och bada det är något som säger mig att badsäsongen snart är över =( så man vill ju självklart passa på!

Nu måste jag vattna mina förglömda tomatplantor så att de blir lite gladare, Jens ska nog ta på sig sin arbetskostym och fortsätta riva i källaren men han har haft migrän i dag så få se om han orkar.

Sen måste vi planera  inflyttningsfesten innan  det blir för kallt för det är ju trevligt om man kan vara ute och spela kubb mm.


Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0