Fredag!!

Veckan har gått rysligt fort och helgen kom fortare än väntat och naturligtvis är det helt underbart. I dag ska vi grilla till middag Jens ska stå för matlagningen i dag.
Anton min lillebror kom hit och ska stanna över natten han har med sig sin dator så att Jens kan fixa den åt han.
Värmen som slog ned helt plötsligt gör att vi skippar de flesta innesysslor och kommer att befinna oss ute med annat pyssel :)
Jag har vart dålig på att uppdatera sista tiden men ska bättra mig, det har vart mycket nu första arbetsveckan efter semestern men nu är den över och allt känns som vanligt igen. Nu är det dags komma tillbaka till verkligheten och börja uppskatta sina helger ist.
Barnen har badat i dag som alla andra dagar, poolen är riktig härlig nu. Tror att jag ska bada i kväll men det beror självklart på vädret =)
Nu ska jag gå och hitta på något, chilla typ!!! =)


Trevlig helg alla!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0