Dåså! =)

Då blev det avklarat, här finns många bilder att titta på.
Som vi har letat denna sladd och som ett mirakel dök den upp då vi letade ngt helt annat.
Jag vet att det för tillfället finns någon som tror att jag postat en kommentar till en viss människa, och nej det är inte jag. Hur och vad jag tycker om denna så vet jag att hon älskar och vårdar sitt barn med all värdighet och respekt! Jag har inga invändningar mot hennes roll som mamma, hon är en bra mamma.


Det blev som sagt en hel del ute och innekort! Men det var dock länge sedan det kom några kort alls.
Det blir nog fler med tiden.

Mvh Linnéa!


Kommentarer
Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Härliga färger i din header!

2009-07-18 @ 20:36:26
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0