Åter igen ..

..dags för lite bloggning. Nu har flickorna lagt sig för att sova och Kevin är på väg hem från sin kompis.
Har vart en rätt lugn dag idag, har slappat ätit gott och umgåtts med familjen. Imorgon åker vi och städar ut huset i Öjebyn och kan tack och lov lämna den gatan, håller på att bli helt utbränd av detta körande hit och dit. Har äntligen lyckats hitta och packa upp kamera laddaren så jag kan lägga ut lite bilder på nya stället. En stor inflyttningsfest med barn, kubb och grillning väntar inom kort, ska bli någon varm dag här i sommar!
I kväll ska jag och Jens bara mysa och mysa och mysa! Hade planer på att göra upp en eld och grilla en korv innan korvarna passerar sitt bästföre datum. Sedan blir det nog att slå på någon spännande film krypa under täcket och snarka i väg till drömmarnas land.

Våran lilla katthona har vart sjuk, kräkits och skakat men nu är hon tack och lov bra igen, måste fått i sig något olämpligt.
Nu har lillgubben återvänt hem efter promenader över myrar, det är skillnad på omgivningen här och i Öjebyn.
Så nu ska vi natta en trött grabb som som säger att han vill vara vaken och spela boule med oss!
Så jag önskar alla mina vänner och vänliga läsare en skön senkväll och en god nattssömn.
Ps Kevin är jätteglad att ha fått en kompis, redan inbokad i morgon. =) Känns skönt i denna stora omställning.

Sov gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0