Tusen ideér!

Det händer något med mig mellan varven, jag blir totalt fylld av ideér som jag vill göra, nu har det med julpynt att göra. Ska försöka börja med det i dag och så ska jag lägga ut bilder sedan om jag blir nöjd så klart.
Jag har just anlänt hem från jobbet och har haft en betydligt bättre dag i dag än i går, ingen huvudvärk alls =) Sen känner jag mig pigg oxå =)
Nu ska Jens skjutsa hem min lillebror och hämta hem våra flickor som är på vift sen efter allt det ska vi trycka lita middag, det ska bli gott jag är i vanlig ordning mkt hungrig =) men det blir man ju av en hård arbetsdag ;) eller hur?
Ja, ja bäst att sluta sitta här och gå och göra av med all den energi jag har, att sitta vid datorn har en ful förmåga att suga ut den energin och fort brukar det gå.....
Så, vi hörs vid nästa inlägg och det lär nog bli fler av dem i dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0