Trevligt värre!!

I dag har vi inte vart hemma mycket vill jag lova, efter att ha hälsat på mormor och sedan farmor så for vi till Linda och hälsade på bästaföredettagrannen =) och det var otroligt trevligt!! Barnen lekte och Kevin blev glad då hans killkompis var där från förra klassen de var såklart helnöjda. Blir bra på tisdag då vi får träffas igen ;)
När vi kom hem blev det en sen middag och slutet av bompa och sedan i säng med trötta flickor, snart ska lillkillen också gå i säng för lite kvällsläsning. Vi gör som sagt tidiga kvällar om söndagarna då barnen ofta är vakna länge lördagskvällar.
Snart är det lugn och ro, Jens ska spela wow, så i kväll äger jag tv;n och glass i stora lass =)
Upp tidigt i morgon och åka på måndagspass, måndag, måndag, måndag hur mycket man än försöker vänja sig så låter det aldrig bra, känns aldrig bra och vette tusan om det någonsin är bra med måndag ha haha!! Ne då man ska vara glad och tacksam över det jobb man har och det är jag verkligen.
Det finns så många (för många) som går utan, precis har tappat eller vart tvungen att gå ned i tid så jag klagar absolut INTE, sen att man är lite halvless den här tiden på året är för mig naturligt och det vänder ofta där efter nyår!!

Positiva tankar till ett positivt liv!
Friska tankar till ett friskt liv!
Glada tankar till ett glatt liv =) !
Lev o må!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0