Tisdag kl 14.35

Hallå, i dag jobbas det här hemma så det står härliga till, just nu ser vi inget ljus i detta mörker av saker huller om buller men kan väl ana att vi ska ana ett ljus så småningom, hoppas jag iaf. I dag kan jag medela att jag fått tag i människan jag förgäves sökt, hon ringde mig i morse så jag slapp vänta hela dagen och det var mkt bra, om jag säger så här så är hela karusellen i rullning nu och jag kan inget annat än att hoppas att allt går som jag vill!
Jens, Kevin och Anton är och provar ut slalomskidor till Kevin för att sedan fara och plocka upp Milla och Emilia på iogt, där de har varit och julpysslat i dag!
Lilla lippolejka är hos kussen allis och jag, jag står i här i min ensamhet och gör de saker jag kan göra, det tunga och allt skruvande får den med mest muskler ta hand om och nej, det är inte jag det är min man =)
Funderar på att slå på lite kaffe då jag känner att energin rinner av mig men vet inte om jag kommer att kunna dricka då jag mår illa, det brukar gå på ren vilja men hulkningar får man räkna med, men jag vägrar att sluta med kaffe, vad ska jag då göra?? Sova igenom hela dagarne, nej nej kaffet stannar i mitt liv och är min kära vän i vardan.
Snart fyller gullgossen 9år, på fredag blir han såå stor. Han ska få kläder , en film och pengar av oss. Han vet inte vad han önskar sig "det är så svårt att säga vad man vill ha då man fått allt det i julklapp" säger han och därför får han pengar tills han kommer på något vettigt att köpa, kanske att man tar en heldag på leksaksaffärer runt omkring så att han får titta lite....
Kalas för klasskompisarna blir det, ett sk biokalas som kommer att äga rum någon helg efter att skolorna börjat om. Nyårsdagen (födelsedagen) firas med andra vänner, släkt och familj. När kalaset är slut brukar vi bli bjudna av svärmor på max, det är tradition!

Oj vad jag började skriva, jag förstår varför,jag skjuter upp det otrevliga.....nä skämt osido så är jag inte sån nu ska armarna kavlas upp och det ska tas tag i detta NU!!
Jag kommer garanterat att lägga ut bilder senare, kan då även passa på att lägga ut lite från våran mysiga jul =)

Ha det gott!!!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0