Tillbaka...

efter ett intensivt julfirande, jag har verkligen inte hunnit uppdatera dessa dagar då vi har haft ett späckat schema. Nu idag hade vi bestämt att bara ha en lugn hemma dag så att vi och barnen skulle få landa lite men det vill jag lova att det är inte lätt, jag springer här och letar anledningar till att fara någonstans, barnen är rastlösa men Jens kan njuta till fullo av lugnet något jag starkt avundas. Men hur som helst måste vi nog ändå in till stan för att byta ett par skor Filippa fick i julklapp och jag skulle vilja köpa upp mitt presentkort.

JULEN!!
Julen blev mycket bra och barnen var mer än nöjda, de fick många och fina saker! Vi blev så nöjda! Nu är det även fixat i barnens rum, kul med så mkt nytt!!
Allt blev som planerat och inga missöden inträffade tack o lov men vi var ett par otroligt trötta föräldrar på kvällen som stupade i säng så fort att barnen lagt sig, det gick inte för ngn av oss att hålla oss vakna..........


Nu ska vi fixa en sen lunch och sedan tror jag att jag ska övertala Jens att vi åker in till stan, eller så tar vi det i morgon då jag faktiskt börjar känna mig lite slö...skönt!

Kram, kram och god fortsättning på er alla!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0