Som nu!!

Här skulle tiden få stanna, det här är jul, det är detta jag vill att mina barn ska förknippa med julen, stämmningen, glädjen, förväntan, pysslet, värmen, myset och sammanhörigheten.
Jag skulle vilja att vi blev inlåsta i huset och att tiden stannade just i dag, just nu.
Huset är nystädat, vi har gjort ytterligare ett julpynt och i kväll ska vi slå in paket vi köpt i dag, idolfinalen ska vi se och julgranen ska vi klä.
Barnen är glada och leker i värmen som råder, ja det är helt underbart och denna kväll vill jag minnas så länge jag lever.

Linnéa!


Kommentarer
Eva Hedman

Åhhh så vackert Linnea.... jag blir sååå avis.



Ha de bäst

2009-12-13 @ 12:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0