Sista dagen på detta år!!!

Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg nästa år =)
I dag ska jag lägga ut bildet så det lär bli en bildbomb här på min blogg!
Jag kommer som vanligt att ägna dagen till lite bak för Kevin som fyller år i morgon sen blir det fonduegryta med familjen, i år firar vi nyår här hemma och bara familjen, det är inte vanligt men det känns skönt då vi är lite halvkrassliga alla!
Smällare och raketerna är köpta och pommac att skåla med. För alla ni som inte vet men kanske anat så väntar vi tillökning i vår redan stora familj =) en oplanerad liten sak =) men underbart rolig =) Vi väntar denna lille den 5juni 2010
Jag har sparat lite anteckningar kring första delen av graviditeten som jag kommer att bjuda på, sen blir det en årspecial om man får vara lite påhittig =) Först måste jag lägga in mina anteckningar om svaret på teststickan hihi! Som var en sak för sig! ;)

Kommer nedan....................


Kommentarer
Anna

Nä men åååh! GRATTIS! Förstår att det kanske inte var planerat, men nog är det härligt med en stor familj:-D

Hoppas det går bra nu för dig/er med graviditeten!



Ha en riktigt Gott Nytt År!



Kram Anna

2009-12-31 @ 11:24:39
URL: http://wesana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0