Nån som saknat ett inlägg eller två? Haha!

Helt seriöst så har jag inte haft tid att skriva på ett tag, verkar som att det inte ens blev ett inlägg igår, olikt mig.
I dag har vi köpt lite små julklappar med det menas  " billigkrafs" Men nu är allt fixat till barnen, det känns som en befrielse...
Men i morgon ska vi i väg för att kolla julklappar till "de" andra, barnen ska vara hos mamma.
I går kväll  fick Filippa feber, hon har vart bra i dag men febern kom tillbaka nu i kväll, alla barnen är förkylda, hesa och hostiga men vi vet då att det inte är svinis iaf och tur e väl det.
I kväll ska jag käka sushi, helt klart min favvomat, tyvärr är det köpes och det är inte lika gott, godare då man rullar själv som jag i vanliga fall brukar göra men då man blir så fasligt sugen...
Nu har vi äntligen fått voddler så barnen har kunnat se film i kväll med största förtjusan över alla filmer som finns, i kväll blir det skräckisar för mig och älsklingen♥
Han har lovat mig en massage dessutom en lång, han har säkert glömt det men det gör inget för jag kommer ihåg och har väldigt svårt att glömma bort sånt =)
Har min lillebror här hos oss och det är alltid lika trevligt.
Nu ska jag göra ett litet kvällsryck men kanske att jag hinner med ett inlägg till, bara för att hinna i kapp. Jag hittade en massa kuliga ordspråk i går så skriver väl in dem annars! =)

Ha det gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0