Min sockerkringla som gillar att hjälpa mamma baka!



Godmorgon. I dag är alla barnen borta och det är tom och yst i huset =( gillar inte det alls. Jag har sovit på morgonen, somnade om efter de hade åkt och sov till 10.30 skönt då man sovit dåligt under natten. Armen värker fortfarande och är svullen och hård, trodde själv att det skulle vara borta i dag då det kändes lite bättre i gårkväll men icket. Stannar hemma i dag då det inte går att utföra de arbetsysslor som krävs där jag jobbar, då gör jag inget där.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan polimasa i lugnets trygga vrå, rastlös så in i norden man kanske måste ut och gå det skulle vara otroligt skönt.
Kanske ska vi åka och vaccinera barnen i dag deras andra spruta, stackarna som måste ta två st.
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0