Läkarbesöket!!

Det är bra med mitt blodtryck men värt att hålla koll på, jag fick göra blodstatus och lite ytterligare prover som skulle vara klara i morgon så då får man höra. Läkaren skulle koppla in en sjukgymnast eftersom att jag hadde mkt spända axlar, om det skulle vara spänningshuvudvärk.

Nu är arbetsdagen slut och jag kokar för tillfället potatis o morötter och ska göra ett mos av det, till ska vi äta fiskpinnar och sås! Sugen på fisk är jag!!!!

I dag eller kväll blir det att baka dessa mumsiga biskvier mmmm.......måste först skicka i väg min make på affären fryser ihjäl om jag ska åka själv brrr...
jo för nu äntligen är vintern här =) jag menar då jag säger att jag gillar den kalla friska luften!

fortsätta med middan!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0