Ja ja ja..

jag vet att jag lovade bilder på de nya rummen men tyvärr så blev klockan på tok för mkt så jag orkade inte lägga ut dem, men jag har fotat så kanske de kommer i kväll efter bingon =) Jag blev toknöjd över båda rummen =)
Dagen i dag började av en ovanligt skrikande väckarklocka som skulle påminna mig om mitt läkarbesök, jo jag vaknade och klev upp trött och ilsken över att de andra lugnt och skönt sov i sina sängar.
Tillbaka därifrån var jag klockan 12.00 då for vi med Milla till iogt och sen har vi handlat presenter till våran stora pojke som fyller år i övermorgon.
I kväll blir det bingolotto och förhoppningsvis en storvins på det =)
Nu ska jag dricka kaffe så ha det gott så länge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0