Inget roligt!

Har jobbat i dag, tröttsamt då värken från axlarna skapar en egendomlig huvudvärk som inte ger sig för nått.
Jag vill inte klaga, finns inget värre än de som alltid har ont och tycker synda om sig själv, jag blir bara frusterad då jag vill göra så mycket annat än att ligga och ha ont i skallen.

Det har ändå vart en bra dag i övrigt och nu sitter jag och väntar på middagen som kommer att bestå av fisk i dag, riktigt sugen är jag det var längesedan vi åt fisk.
I kväll v'äntar reprisen av andra avenyn och robinsson med godis till det, det är ju lördag =)
Var på gotis i dag och skulle kolla in julloppisen, men det var ingenting alls där så snopna fick vi bara vända på klacken.
Snö, snö ljuvliga snö, tack för den underbara julstämmning du skänker med dina vita vackra flingor som dalar ned utanför fönstret.
Nu är maten klar!

Kramizzar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0