I kväll

Myser och skiter i att vika tvätt!! Det blir julklappsinslagning och snart är det klart med det *Ler njutningsfullt* bara lite kvar att fixa till Milla o Kevin.
Sen är det dags för det varma badet.
Jag vill oxå tala om att jag har VÄRLDENS bästa man!! =)
Han är så go och snäll, organiserar och tar hand om oss alla =) Vi älskar dej Jens♥
Nu har vi vrait på Millas julfest o de var såå otroligt söta och duktiga på att sjunga =)
Sitter o tittar på svenska hjältar och skrålar av bara den OJ så gripande .............
Snart väntar julledigt och jag vill säga att det är välbehövligt, har ju hittat outtagna mammadagar så tar ut några sådana nu vid jul häääärligt!!! Bara må och ha kul med familj o vänner och vad vi ska snurra runt med skorven för att hinna hälsa på så många som möjligt....=)
Nu har jag inte tid att sitta här längre så tack för mig, hej hej!!


Kommentarer
Therese

Hallå! Dubbelgångare kan man lugnt säga. Det är hennes kullsyster, så dom är ganska så lika. Hur har ni det då? Vi måste verkligen komma och hälsa på er snart. Trevlig jul till er också!:)

2009-12-15 @ 10:46:58
URL: http://thereseohlund.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0