Huga!!

Blev frusen o trött, blir inge stan och det är bra för jag orkar inte. Tänkte kolla om jag hade feber då det kändes så och mkt riktigt 38 grader och jag har ändå tagit två alvedon för en timme sedan. Nu blir det mat och sedan gott till tv och så ska vi inviga tjuv och polis med barnen. Jens ska ta på sig och gå ut o skotta så barnen ska följa ut med han en stund, skönt, de kan de behöva.
Hoppas att det finns några bra familjefilmer att se på idag annars kanske man måste i väg för att hyra.
Jag och flickorna har suttit och pysslat lääänge och kul var det, vi har bakat och pärlat, limmat och målat. Det är bara synd att man måste städa undan efter sig.
Till middag i dag blir det gröt och smörgås med pålägg av alla de slag *gott* nu ska jag fortsätta vara sjuk!


...Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0