Gokväll!

Det är det för oss och jag önskar er alla detsamma!
Ang min lillebrors vän som fått en hjärntumör så ligger han inlagd och väntar på en operation som kommer att ske till vecken en tolvtimmars lång operation. Det tar tre veckor att få provsvaren om det är god eller elakartat, det kommer säkert att bli långa veckor för han själv och hans anhöriga, men nu vill man önska att operationen går bra!
Tack för din kommentar Linda! Visst är det så att vissa saker bleknar i en sån här händelse och man blir berörd på ett eller annat sätt.

Nu sitter vi och myser i soffan och äter godis, jag har lagt fram lucia klänningar, krona, fika mm så att barnen fixar lussandet i morgon plus att jag var tvungen att skriva en liten kom i håg lapp =)
Kameran ligger här väl förberedd.
Nu ska jag fortsätta att umgås och må skönt med mina vakna familjemedlemmar, så fortsätt att ha det bra själva så kommer en ny uppdatering inom snar framtid =)

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0