Godmorgon

Nu är det redan tisdag, idag måste det bakas för älsklingen som fyller år i morgon =) då får vi se vilka som kommer.
Vi har haft en underbart trevlig och mysig morgon med barnen då vi fikat och sett julkalendern vi har lyssnat julmusik och haft tända ljus med andra ord en stämmningsfull morgon i julens tecken. Till saken hör att snön här utanför inte drar ifrån med stämmning precis´, hoppas att traktorn kommer och skottar snart =) I morgon jobbar jag fm eftersom att jag bytt bort min kväll det resulterar i mer tid och en ledig kväll dock ett vändpass men det är det värt.
Nu har vi fått låna en kamera av svärfar som vi har på laddning så nu kommer det lite bilder på allt möjligt, känner att det vart lite sånt sista tiden men ni som följer min blogg vet att det beror på våran korkade kamera! Ska fortsätta att dricka mitt kaffe och sedan hoppa i duschen och i väg för att handla kattmat.

Ha en bra dag !!!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0