Godmorgon!

Ja, igår kväll så försökte jag städa men var tvungen att ge upp mitt försök för att armen värkte och stramade, det gick inte heller att lyfta upp den det var helmysko. I natt har jag dock sovit på den och det har gått bra jag har inte lika ont än men är fruktansvärt öm.


I går såg jag "finalen" av mammas pojkar och blev så sur, varför kan de inte välja de man själv tycker. Det värsta var ändå då Bobby valde den där stockholms översittaren som inte kunde nått annat ord än hennes eget namn, han skulle enligt mig ha valt Jane om än hon var rätt udda så verkade hon vara sann iaf. Han kommer att få ångra sitt val och det tror jag att han visste.
Om man kollar på valet som den äldsta killen gjorde så vill man ju bara gråta, en nittonåring, va? han var biten över trettio.....mot den där Martina som var den enda förnuftiga i hela tävlingen...jaja!
Och till alla er som INTE tycker att det är min grej att bry sig i, så vill jag bara säga att det är just det de är med den motiveringen att det visas i tv. Sådetså!

Filippa och jag är lediga i dag, de andra är på skolan de skulle gå fackeltåg till bönhuset i dag och lyssna på treorna som skulle uppträda med julspel, vilket mys. På måndag ska vi på Millas lucia fest och det blir trevligt.
I dag ska här städas och sen ska vi klä julgranarna, den lilla riktiga och våran plastic fantastic!!! Skickar ut bilder på det sedan.
Pyntet till den lilla kommer att bli lite egendomligt och är gjort av mig och barnen, men den kommer nog fördet bli rätt söt! =)
Hoppas att denna dag blir en bra dag! Glöm inte bort att man själv gör sin dag! =)

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0