Godagens!

Vi gjorde ett försök att fara på barnenshus i dag men vände om, där var nästan kö för att ta sig in, det blev för omständigt så då åkte vi på ica och handlade hem till middagen istället, revbenspjäll och ingridienser till en potatisgratäng, favorit i repris!
Kevin har haft främmande av en kompis i dag och Milla har varit hos en kompis och lekt och de har haft trevligt.
Själv har jag legat och vilat, skulle se en film med Filippa och somnade och sov en o en halv timme rakt av.
Nu håller vi på med middan och ska dricka lite kaffe sen ska jag sätta i gång med flickornas rum, storrensning är vad som gäller =) det är behövligt nu före jul.
Tänktr visa våra lilla julgran i köket som Jens hämtade in i går, den luktar såå gott! Pyntet är gjort av gammeldags papper och klippta i pollor, änglar och så har vi gjort strutar och hängt i, det är även vita tygrosetter knutna i den.

Som ni ser blev bilderna inte så bra och självaste pyntet som var det jag ville visa inte syns så bra!
Men jag vill visa vad Milla hittade på här en dag, en "förrätt" som hon knåpade på med helt själv =)



Kärnfria vindruvor o julost, inte illa Milla! Detta var super snacksigt!!

Nu doftar det av revbenspjällen och hungern tar i, vi åt en sen lunch och det blir en sen middag men det tycker jag inte gör nått då det är lördag.
I kväll ska vi titta på robinsson och mysa såklart, det blir en tidig kväll då  barnen ska upp tidigt och lussa för oss i morgon sen drar vi vidare till mor o far och lussar och fikar där, de ville så gärna träffa barnen på lucia =)

Ha det bra så länge!!!

Linnéa!


Kommentarer
Berith

Ni kommer väl hit oxå!

2009-12-12 @ 22:49:00
Berith

Ni kommer väl hit oxå, hoppas jag!

2009-12-12 @ 22:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0