Go kväll!!

Ja, vilken härlig kväll. Barnen har pysslat klart med pepparkakshuset så nu är det godisar, änglar, fusksnö (florsocker) och mkt annat fint!
I morgon ska jag och kolla mitt blodtryck, misstänker att det kan vara för högt. Så då blir det att stressa till jobbet och sen till vcl och sedan in till stan tillbaka på jobbet, har man inte högt blodtryck så får man väl............=)

Jens är och handlar kantarell ost och digistivekex + ingridienser till veckans resterande middagar, själv har jag det bra, sitter här framför äntligen hemma under filten.
På morgondagens schema står fler julklappsköp och biskvi bakning!! Bakningen ska jag ta då mina söta guldklimpar sover, känns som att det kan gå lite snabbare då ....

Nu ska jag softa vidare trots att jag är otroligt pigg då jag stulade till tidigare i kväll, men det brukar inte vara ngn fara för det, somnar gör jag =) ändå!!

Kramar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0