Go kväll

Det har nog inte hänt så mkt i dag förutom att jag har varit in till stan och bytt ett par skor till Filippa och köpt mig kläder för mitt presentkort jag fick i jul. Jag blev helt klart nöjd över den nya "rymliga" och "bra att växa i tröjan" det börjar att ta sig nu, två tröjor och en kjol sen ska jag till min gulliga kusin och se vad hon har....det blir bra det.
I morgon ska jag se till att vara anträffbar i telefonen så att jag inte missar så många VIKTIGA telefonsamtal, det känns lite visset då man har sökt en människa en hel vecka och inte ens fått komma till telesvar för att lämna ett medelande, sen är man hos sjukgymnasten och har telen i bilen, då lyckas hon ringa för att sedan då jag ringer upp ha slutat för dagen, det känns inte kul!!!
Hoppas på bättre lycka i morgon!
Vi har tänkt byta rum med tjejerna i morgon, det skulle passa alla parters behov bättre att göra så och så får de mera plats.
Det blir ett projekt att stå i med i morgon men man är ju rätt rastlös vid detta laget *REDAN* så det är bara bra att ha nått att göra sen får jag ju pynta om i två hela rum och bara därför är det värt det =)
Nu ska jag hoppa i duschen och bädda ned mig med Jens i soffan, göra nått gott  till skräckisen och bara mysa och mysa och mysa!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0