Gnistrande jul! Den hade inte kunnat gnistra mer eller hur??

Som vi vet i dag och som vi planerat kommer vår jul att se ut på följande sätt, 9.00 Frukost tillsammans med Jens syster o familj samt Jens pappa. 11.00 Lunch hos mamma! 15.00 Kalle anka och resterande julfirande hos Jens moster. Sedan hinner vi antagligen med en myskväll hemma med.

Idag har vi varit i stan och ödslat tid i köer, men man får väl skylla sig själv då man envisas med att alltid spara nått till sista dagen.
Slagit in paket till våra föräldrar och barnens kusiner! Just det vi har oxå handlat kläder till oss själva, Jens hittade supersnygga kläder eller jag hittade supersnygga käder till Jens haha!!

Nu dricker vi kaffe och äter godis, vi spelar bingo och umgås med Milla och Kevin som är med och spelar i år.  Jens leker förbrilt med sin nya telefon och verkar vara mkt nöjd!

Senare ska vi fixa det sista av sillsalladen, Jens ska bära in ett bord från bagarstugan och så ska vi fixa lite inför morgonens frukost men sedan blir det att lägga sig ned och se någon julfilm.
Det känns skönt att det snart är julafton då får man ge upp och ta det för vad det blir, då finns inget att förbereda eller fixa då får man bara ta allt som det kommer.
Nu vill jag bara önska er alla en riktigt god jul, hinner jag i morgon så kommer jag att uppdatera men möjligheten för det är nog inte så stor.

Ha det gott!!!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0