Fudge i Stora mängder!!



Ja i går fick jag faktiskt dessa små godbitar att bli klara, tack o lov. Biskvier gjorde jagockså men de såg ut som allt förutom biskvier haha! Vi höll på här hemma hela dagen i går med städning, renbäddning, bak mm.
I dag ska vi in till stan och göra det allra sista sen är vi klara, jo en liten sillsallad måste jag göra till vår skinka, annars brukar vi inte behöva göra julmat då vi är borta och äter, men i år vill jag ändå ha så man kan göra sig en plick plock tallrik på kvällen och kvällen före jul muumss!!
Det blev minst sagt en tidig morgon för mig och Filippa i dag 06.10 steg vi upp men det var bara bra då är vi helt klara då klockan slår tio då är vi så klara att vi tom befinner oss i stan.
Nu ska vi snart äta frulle som består av ostfrallor med grönt o skinka samt iskall apelsinjouice! Jag uppdaterar senare igen, ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0