Att få saker gjorda!

I bland är det svårt att få de enklaste saker gjorda och man kan inte låta bli att undra varför det är så.
Ta duschen tex, det tog mig en timma att ta mig till den och varför vet jag inte, jag har inte påbörjat ngt vettigt fastän jag har massor som behövs göras, snart sitter jag på jobbet och undrar vart min förmidda tog vägen.
Nu har jag duschat så det är bortgjort, nu ska jag gå upp och plocka undan på diskbänken, dammsuga och vaska av det värsta.
Efter detta måste vi i väg och handla kattmat, de är hungriga de små odjuren och när de är hungriga förvandlas de verkligen till odjur.
Nu ska jag ta mig i kragen och gå upp, slå på julmusik och sätta i gång..........




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0