A-kassan och Försäkringskassan.

Väl hemma från jobbet så ska jag precis sätta mig ned och käka middag, kasslergratäng  mumma! Dagen har flutit på utan problem eller tristess, en helt vanlig dag.
På lördag ska vi på "Lidja live"  och på dagen är vi på ikea förhoppningsvis. Hela gårdagen var jag så dålig i min mage och det är inte längesedan Milla också var det så man får hoppas att resten av familjen inte får det, men hur som helst verkar det bara vara i en dag som tur är.

Efter middagen ska vi åka på ö&b och handla lite har ingen större lust med det men  dock nödvändigt, jag hade hellre stannat hemma och softat.
Tänk att det redan är onsdag, jag tyckte nyss att det var söndag men man klagar ju inte över att arbetsdagarna går fort heller, nej det är ju bara synd att man är illa piskad att jobba för att käna kosing!
A kassan har jag ingen lust att ha kontakt med , vilka idioter de finns där och tänk att det bara behöver finnas en hopplös, missunnsam, bitter och sorglig människa för att kunna jävlas med folk. Men tyvärr finns det folk som lever på det, kolla bara in de på försäkringskassan där de jävligaste bedriver sin dagverksamhet, det dröjer inte länge innan hissen dit går miltal ned i vår mörkaste och varmaste plats i våra värsta fasor. Arg! Arg och ARG kan man bli !!!!

Nej bara ett kostsamt system som inte funkar för andra än de som arbetar där! Bort med det helt och hållet och lägg dig ned och dö om du blir sjuk eller arbetslös!

Ja, så fick jag avreagera mig lite på mina känslor ang detta! Tack för mig och håll er friska!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0