Avrundar!!!

Nu har tjejerna lagt sig och killarna är på väg detsamma gäller mig och Jens, det blir väl att vi ska se ngn film, äta popcorn och dricka bubbelvatten! Eftersom att jag går på min em vecka så kan jag dra efter andan och se fram emot en sovmorgon i morgon. Men ni ska inte tro att det bara är jag som sover ut  det gör hela familjen!!
I kväll gjorde vi upp en eld och gräddade bröd på galler till kvällsfika det var  fantastiskt gott. Vi har vart hemma hela dagen och haft riktig kvalitets tid tillsammans, sån tid som man önskar att man hade varje dag. Man kanske har det men problemet är att hinna se den.

Vi har planerat och funderat lite över sovloftet jag nämde i förra inlägget, det kommer att bli jätte bra! Innan man tänker på att bygga ut måste man först använda hela husets ytor. =) Jag har nämligen börjat tänka "Ernst" förstår ni, då blir allt så bra, jag tar bara av mig skorna, fladdrar på tårna och..................................................
så kommer allt! =)

OjOj! Vad klockan har blitt mkt nu är det nog dags att avrunda denna sköna söndag med just precis popcorn, film och bubbelvatten.
Ha det bra alla!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0