Skönt!

Nu har vi vart hos läkaren med Filippa och vi fick gå därifrån mkt klokare och fick bra och förståelig hjälp och goda råd på det. Medicinerna ska hon fortsätta med men byta tavigylen mot xyrlex eftersom hon blir mindre trött av den, fortsatta astma mediciner  och även betapreden.
Nu kan man känna sig lugn. Vi vet dessvärre inte vad det är hon överreagerar på men man får vara observant.

Nu är jag på väg till jobbet ska och posta lite brev innan bara. Det är så skönt den lilla tiden man får för sig själv i bilen att det nästan har blivit så att jag längtar att åka hihi.
I kväll går jag av och det behövs när man ser hur det ser ut här hemma vi har inte hunnit nått i dag då vi vart med Filippa till sjukhuset.
Nu ska jag ta och åka men jag hoppas att alla får en fin och trevlig Torsdag.

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0