Poolparty!!

I dag har jag och barnen haft pool party! Vi lekte lekar, dansade, lyssnade musik och drack bubbelvatten och avslutade allt  med ett gott  eftermiddagsfika i det strålande vädret. Nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar så att vi kan starta poolparty rond 2. Då kommer samtliga familjemedlemmar att delta! =)
Grillskiva och rostade grönsaker ska vi äta i dag! Fastän det är så varmt så är jag hungrig som ett djur, är hungrig hela tiden numer! Om jag ändå kunde skylla på att jag rör mig så mkt men det kan jag minsann inte!
Nu ska jag fortsätta att le tillbaka till solen och gliida omkring i min solstol, vissa haré bra eller hur?

Skratta och njut!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0