Pigg o glad!

Ja helt otroligt kan man vara det då man kommer hem från jobbet, men det var en evighet sedan jag jobbade förmiddag och det är så skönt att ha kvällen hemma.
I går satt jag o kollade igenom vad vi behöver från ikea och listan blev lång, för lång.
Den måste minimeras tills vi ska dit, men golvet vi ska ha blir därifrån och soffa, lampor och diverse pyntartiklar till vårt nya vardagsrum. Denna gång åker vi utan barn så att man i lugn och ro kan handla utan att det blir en massa gnäll, får se till att ordna barnvakt. Det blir att vi åker nu till helgen eller nästa gång jag är ledig fredag.
Nu ska jag börja fixa middag, Jens är och kollar upp en dator ;)
Men tills vidare...
Ha det gott!!
Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0