Nya krafter

I morse då jag vaknade fylldes jag av en härlig känsla jag vet inte vart den kommer ifrån eller  vad den betyder bara att jag har så mkt krafter och glädje inom mig, det känns tom roligt att åka och jobba i dag och då menar jag verkligen ROLIGT!
Ja, jag håller med att det är lite underligt men man får väl vara glad då det är så man känner.
Jens håller på med frukosten och kaffet mums! I dag ska de på middag hos Jens storasyster Anna det skulle visst bli köttsoppa och det vill jag säga att så glad är jag INTE att det inte kan låta bli att kännas lite bittert att jag då är på jobbet! Hihi.
I dag blir det att fortsätta tvätta, Jens har fixat fler linor ute så att nu finns det plats för all våran  tvätt iaf.
Milla har lurat med mig för att se på en kanin, hon har blivit lovad en men tanken var från nästa sommar. Men då har våra nya grannar kaninungar .......=)...... Ja ni förtår själva!

I dag börjar Milla att spela fotboll hennes förväntningar är stora och jag hoppas att hon får riktigt roligt i kväll.
Jens ska få ta med kameran och ta lite kort, det är ju ändå hennes första träning.
En bra chans för henne att lära känna fler kompisar före skolstarten.

Såja nu ska jag blossa och sedan inta lite föda och mirakeldrycken kaffe!
Om jag inte hinner uppdatera ngt mer innan jobbet så får alla ha en superbra dag.
Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0