Lördagsmys!!

Sådär nu är halva helgen gjord det känns mkt bra. I dag har jag dock haft en mkt  rolig dag på jobbet och man har blivit påmind om varför man valde att jobba inom vården, dessutom har jag gjort ett super loppis fynd, en jättefin gardin i snyggt tyg till lilla fönstret i köket för hela tjugo kronor färdigsytt och allt! Det blev superfint! =)

I dag tänkte jag börja städa ut det som ska bli gäststugan och inreda där för våra blivande gäster =) det inre rummet kommer att funktionera som förråd tillsvidare fram till att vi fått mer ordning på våra saker. Men det blir ändå gott om plats att övernatta i.
Det ska bli så mysigt. Jens fortsätter i källaren och arbetar med oljetanken sen är det helt tomt.

Äntligen har nya ikea katalogen anlänt har hittat en soffa som kan vara nåt, sen hittar man ju en hel del  faktiskt.
Blir väl någon vända dit i höst skulle jag kunna tro.
I går var jag mer än nyttig, jag städade ut alla skåpar och garderober, putsade fönster och storstädade. I dag är det mkt rent och fint och ordning och reda.

Kevin har vart på kalas hos Simon idag, det hade spelat kubb och haft riktigt trevligt Kevin var mkt nöjd då jag hämtade honnom efter jobbet.
Nä ni! nu har jag inte tid att trycka tangenter mer, nu vill jag göra ngt kreativt i stället =)

Ha det gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0