HELG!!

En underbar långhelg har anlänt och det känns mkt skönt.
I morgon ska vi och äta kräftor hos ett par vänner vi inte träffat på mkt länge vilket jag längtar att göra! Det ska bli både gott och ett kärt återseende.
Jag tror att vi tar med flickorna och att Anton sköter Kevin här hemma.
Äntligen har han åldern inne för sånt min lillebror, som jag har väntat hihi! =)
Man känner sig nästan tvingad att vara vaken lite längre i kväll då man är ledig, av en konstig anledning har jag haft otroligt mkt energi den här veckan och den tycks aldrig ta slut. Inte ens på kvällarna eller mornarna är jag trött, nu har jag lust att sätta i gång med garderoberna. Konstigt konstigt. Kan det vara så att man hinner bli förslöad under semestern?
Slutsatsen för mig är att jag blir energifylld av att jobba, det kan ju bero på att vi motionerar mkt på jobbet och att man bara sitter i en solstol på semestern haha!

Ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0