Godmorgon

Godmorgon alla läsare, visst är det skönare att stiga upp till en tisdag än till en måndag? Det tycker då jag.
Familjen Björklund håller för tillfället på att rusta oss för dagen. Vi ska åka till stan och handla innan jag ska och jobba. Måste försöka få tag på släpet med.

Förundras över detta väder, det är ju så otroligt varmt och skönt! Skulle visst åska i dag så jag önskar att det inte blir så pass mkt att Millas fotboll blir inställd. Längtar väldigt mkt till jag få se henne spela men det dröjer en vecka till iaf.
Sen ska vi mammor spela mot barnen och det tror jag blir väldans skoj!! Jens lovat att baka med barnen i dag så de får nog en bra dag här hemma.
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och försöka njuta av en stressig dag.

Ha det bra alla!

"Människor kan indelas i två gupper, en som går före och uträttar något och en som kommer efter och kritiserar"

Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0