Cirkus

Cirkus i svensbyn. I dag har vi vart på cirkus i en av lekparkerna i svensbyn, några kreativa barn hade satt upp en hel cirkusföreställning med popcorn,sockervadd,saft,tävlingar och en massa roliga nummer.
När vi sedan kom hem så började Milla och hennes kusin att öva på egna konster och trick så jag antar att vi har något att titta på här framöver.

I kväll tror jag att vi ska gå ut och grilla lite korv men ska lägga tjejerna först, vi har mkt trötta barn och det kan jag förstå.
Det blir rätt så fartfyllda dagar när solen skiner.

Nu ska jag fortsätta med mitt, men fortsätt att läsa kära läsare så kommer snart en uppdatering!!! =)


Linnéa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0