Aj aj!

Kevin trampade fel med foten i går och idag har vristen svullit upp dubbel storlek. På skolan skulle de ut och plocka svamp i skogen och det var ju inte så passande. Nu har Jens åkt i väg  med Kevin för att samråda med Kevins fröken.
Milla  följde till skolan med sin kusin jag antar att det var tuffare än att gå med sin mamma eller pappa. Själv sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och njuter av min ledighet.
Filippa är rastlös och klättrar nätt o jämt på väggarna sen är hon så ARG på mig och jag vet inte varför men kan känna i gen ett mönster. När jag jobbat helg och kvällsveckan, då jag har varit borta mkt då brukar hon kunna bli så här. Filippa har försäkrat sig att jag inte ska och jobba i dag ett flertal gånger på morgonen.

Nu ska jag förbereda för vårt främmande i kväll men hinner säkert uppdatera ett par gånger till i dag.
Trevlig helg! Njut och må!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0